warning: Creating default object from empty value in /var/www/dod/data/www/dod.hu/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

DoW

Egészen júniusig nagy volt a csend (ahogy ezt korábban írták is) a DoW háza táján, amit leginkább a pár 10 megás bugfixek letöltése és a szűkszavú patchnotes tört néha meg.

Lássuk nagy vonalakban mi változott.

Gameplay

Kukázták az ADS-t. Aim Down Sights vagyis ismertebb nevén iron sight. A puskások kivételével minden fegyvernemtől elvették ezt a fajta célzási módot és maradt a klasszikus csípőből lövés ahogy DoD-ban mindig is toltuk. A fejlesztők korábban elmondták, hogy pörgősebb játékot szeretnének készíteni, mint a DoD/CS és szeretik az olyan játékokat, ahol nagy hangsúly van a fegyverek visszarugásának kezelésében. Az első naptól kezdve volt ADS és szerettek volna egy jól működő hibrid megvalósítást, de végül nem vált be a dolog.

Ezzel párhuzamosan a fegyverek visszarugását elkezdték finomhangolni.

Akkor ahogy ígérték jöjjön a friss áprilisi infó arról, hogy min is dolgoznak épp a fejlesztők.

Animációk

A következő DoW-t érintő nagyobb változás a mogzás és mozgásszervi animációkat fogja érinteni. Ez érthetőbben fogalmazva azt jelenti, hogy átdolgozzák azt ahogy a karakterünk egy helyben áll, céloz vagy fut a "köztes" animációkkal együtt. Ezeken felül továbbiakkal bővülnek majd a jelenlegi animációk, mint pl. összerándulás sérüléskor.

3 hét után kaptunk egy kövér 500+ megás patchet meg némi infót arról, hogy hol is tart a DoW fejlesztése.

Nagy volt a kuss a legutóbbi hírek óta aminek többek között az is volt az oka, hogy új funkciók alapjain dolgoztak, ami néhány hónapnyi fejlesztést vesz majd igénybe az elkövetkező időkben. A fejlesztői gárdából páran kiléptek az állásukból, hogy csak a DoW fejlesztésére fókuszáljanak. (szerk. Úgy tűnik komolyan gondolják amikről beszélnek)

Úgy tűnik szokásukká vált, hogy minden hónap első felében egy részletesebb leírást kapunk arról, hogy tulajdonképp milyen irányba halad játék fejlődése és milyen megoldásokkal állnak elő a felmerült problémákra. Valamint mik a terveik a fejlesztőknek a játékkal kapcsolatban. 

Íme >>

Végre 10 nap után kaptunk némi friss infót a DoW fejlesztésével kapcsolatban. A következő 1.0.4.4-es updateben elég nagy változások várhatóak. 

Bekerült egy új map Foy (Siege of Bastogne) néven, ami egy detonation típusú map lesz. Egyelőre félkész állapotban van, de számítanak a játékosok visszajelzésére ami alapján sikerül befejezni és egy jó mapot készíteni a közösségnek.

A következő frissítéssel biztosítják azt, hogy hamarosan megjelenhessen a Map Editor és dow_italy (Salerno) is.

Végre befejezték a teljes "fegyver kód" újraírását a játékban, amivel lehetővé tesznek számunkra néhány régóta várt változtatást. Ilyen lesz például az újratöltés megszakítása, az ADS (Aimed Down Sight - Iron Sighting - magyarán célzott lövés) animációk javítása, ugrásban történő lövésre plusz büntetés. Ezen felül sok már korábban reportolt hibát javítottak.

Days of War: Infók

Terrorista - 2017-02-19 09:45

Mapok
A jövőhéten várhatóan elkészül és megjelenik a Siege of Bastogne (dow_foy) detonation módja. Ugyanakkor lesz majd egy domination-ös verzió is ami dow_bastogne néven fog futni.
 

Foy megjelenése után kapni fogunk némi infót is a következő hivatalos mapokról.

Map Editor
Jól halad a map editor. Az EPIC-el (Unreal Engine fejlesztői) közösen dolgoznak ezen. Az editor egyelőre Steam Workshop támogatása nélkül fog megjelenni, mert fontosabbnak érzik azt, hogy a mapkészítők minél előbb munkához láthassanak.

Gameplay
• Újratervezték a gránát és puskagránát fizikáját, hogy még hatékonyabban használhassuk, illetve a pattogáshoz raktak be hangot is.
• Fegyvercserénél az eldobott fegyver fizikáján javítottak, hogy ne pattogjon a földön. A forgós-pörgős bug továbbra is maradt...
• Mostantól a pálya végén lesz statisztika.
• Hallgattak a népekre és visszaálltak az ablakok fizikájával kapcsolatban. Egyes ablakokon ismét ki lehet ugrani.
• Beállítható opcióként bekerült a kamera rázkódás lövéskor.

Mapok
• Teszt céllal Carentanon és Kaysersbergen új helyekre kerültek a zászlók, hogy megnézzék mennyit javul vagy változik az FC gyakorisága.
• Carentanon átdolgoztak pár útvonalat és változott valamit a terep beláthatósága.
• Carentanon új "sniper ház" lett berakva amerikai oldalon (statikus sniper nooboknak: khöhög Laca, khöhög.)
• Omahára kaptunk némi plusz fps-t, legalábbis akik low-end pc-vel nyomatják.

AntiCheat
• EAC-t bővítették

Ismét kaptunk némi infót a fejlesztőktől a várható frissítéssel és új tartalmakkal kapcsolatban.

Pályák

Vettek föl pár embert akikkel gyorsítják a tervezett mapok elkészítését a közeljövőben.

A következő hivatalos map a Siege of Bastogne azaz dow_foy lesz. Elsősorban robbantós (Detonation) módra tervezik, de később elképzelhető a Seach & Destroy is.

Rajtuk kívül a közösségből is kaptak segítséget. A DoD hivatalos map készítő brigádja (a fejlesztők) is beszálltak a tervezésbe. Így kellő figyelmet fordíthatnak a pályákon a láthatóságra és a jól balanszolt "útvonalakra". Nem szeretnének könnyen kempelhető spotokat ahol megreked a játék és esélytelenné válik az FC.

Gameplay
• A puskásoknak csökkent a pontossága mozgás közben. (Nincs több Instagib Smiling )
• Látószög beállítás a fegyvereknek. Elég jó, végre nem takar ki annyit a fegyver és FoV 100-on 1.3-as kinézete van az egésznek. Smiling
• Plusz grafikai kiemelés, háttér a killekhez jobb felülre.
• Minimap méret növelték, később érkezik a zoom és a forgó minimap.
• Mostantól bekapcsolhatod, hogy lépésnél mozogjon a kamera. Hagyjuk. Laughing out loud
• A füstgránát grafikáján javítottak kicsit.
• A respawn most már fixen 10 másodpercről indul.
• A gyorsítottak a supportok iron sight zoomolásán.
• A sörétesek jobban szórnak.

Az Early Access második napján adtak egy kis infót amiben szó esik a javításokon felül az új tartalmakról is:

Optimalizáció:

  • Nagy létszámnál javítanak a teljesítményen. Szeretnék ha egy átlagos PC-n az FPS 60-ról 100-ra felmenne. Egy jobb gépen pedig 144 FPS lenne a cél. Meglátjuk.
  • Azt látják, hogy a jelenlegi grafikai beállítások nem sokat javítanak a helyzeten, mert a kevés FPS a rosszul kódolt karakter animációknak köszönhető, ami egy népesebb szerveren ez nagyobb gondot okoz.
  • Azt javasolják, hogy addig a 32+ szerverek helyett a 16-oson játszanak azok, akiknek ilyen problémájuk van.
  • Az elkövetkező hetekben javítani fogják ezt a problémát.
Tartalom átvétel