Days of War: Update 1.0.4.4

Terrorista - 2017-03-03 18:46

Végre 10 nap után kaptunk némi friss infót a DoW fejlesztésével kapcsolatban. A következő 1.0.4.4-es updateben elég nagy változások várhatóak. 

Bekerült egy új map Foy (Siege of Bastogne) néven, ami egy detonation típusú map lesz. Egyelőre félkész állapotban van, de számítanak a játékosok visszajelzésére ami alapján sikerül befejezni és egy jó mapot készíteni a közösségnek.

A következő frissítéssel biztosítják azt, hogy hamarosan megjelenhessen a Map Editor és dow_italy (Salerno) is.

Végre befejezték a teljes "fegyver kód" újraírását a játékban, amivel lehetővé tesznek számunkra néhány régóta várt változtatást. Ilyen lesz például az újratöltés megszakítása, az ADS (Aimed Down Sight - Iron Sighting - magyarán célzott lövés) animációk javítása, ugrásban történő lövésre plusz büntetés. Ezen felül sok már korábban reportolt hibát javítottak.

Összességében megtették azokat a lépéseket amik után sokkal kiegensúlyozottabb módon folyhatnak a további fejlesztéseik. A gunplay pedig sokkal simább és készséges érzést keltsen a játékban.

A fegyver rendszer első fele a játék mechanikai frissítésekről szólt a második fele pedig a mozgásról és az animációkról. A mozgás rendszere már majdnem kész állapotban van és hamarosan elkezdhetik a tesztelését is.

A hangmérnökük teljes egészében átdolgozta a fegyverek belsőnézetes hangjait, valamint a töltényhüvelyeknek is készített hangokat. A következő munka a 3. személyben hallott hangok átdolgozása lesz.

Ahogy korábban már írták átállnak az új Unreal Engie verziójára is (UE 4.15), mert nagyon izgatottak, hogy milyen új feature vagy változtatás került be a motorba. Itt megemlítik, hogy az új motor új melót és persze újabb problémákat is jelenthet.

És akkor itt a patch notes:

Maps
• Új map: Foy 
• Kaysersbergre bekerült egy új útvonal a német 2. zászlóhoz.
• Ismét javítottak a láthatóságon Kaysersbergen
• Omahán egy a csónakokkal kapcsolatos bugot javítottak
• A játékosok által bejelentett exploitokat javították az összes pályán

Gameplay
• Bekerült az új fegyver rendszer, amivel sokkal folyékonyabb és megbízhatóbb játékot kapunk (átdolgozták az újratöltést, fegyverváltást, célzást, gránátokat, töltényeket stb.)
• Csökkentették az összes fegyver visszarugását
• Csökentették a fegyverek visszarugását fekvés vagy gugolás közben
• Reduced CoF on Assault class (Aki tudja mi az a CoF az írja be)
• Csökentett véletlenszerűség a Support visszarugásánál
• Most már tüzelhetsz akkor is, ha épp lefekszel vagy fekvés közben kúszol
• Ugrás közben a pontosságra "büntit" kapunk

Sounds
• Új átdolgozott hangok FPS nézetben az összes fegyverhez.
• Új töltényhüvely hangok
• Új német hangok ha zászlót vagy objektívát foglalunk/pusztítunk el

Bugs
• A torkolattüzek villanásához is hozzányúltak
• A szerver alapértelmezett visszatérő értékei megváltoztak (jelentsen ez bármit Smiling )

Engine
• Új engine verzió: UE4.15

Hozzászólások

Azt kell mondjam, mind az STG, mind pedig a BAR a javára változott sokat! Tetszik.

Nevezhetjük így is, a félpályáról 4 ember egy BAR tárral már több mint a java... Nagyon OP lett, Assault meg méginkább. Sokszor a 2 garandlövés már nem is ér be, mert lelőnek nagy távolságról. Kipróbáltam én is, célozni kell hozzá, nem a szokásos sorsológép, viszont így a light-ok jelentős hátrányban lesznek. 

Az Enfield-el meg vmit csináltak, alig találni el vkit is vele, ironsight-al, vagy nélküle is eltűnik a golyó.

Majd még piszkálják, de inkább a mapkérdést oldanák meg az editor kiadásával.

Ami pozitívum, kaptak a németek is saját voice-ot.

Már jött is hotfix a patchhez (Lacának magyarul is):

Javítások
• Foyon mostantól kevésbé fogják fel a golyókat a faágak.
• Foy templomában és középső házában volt egy "fennakadós-megakadós" bug amit javítottak
• A K98 mersterlövészpuskánál volt valami pixelbug (nem tudom mi lehetett az)
• A G43 klassz (német 2-es) kapott gránátokat
• A puskagránátokat mostantól gyorsabban lőhetjük ki.
• Mostantól nem lehet bemenni a másik oldal születőjére, mert meghalsz.
• Néhol a minimap feketén látszott amit javítottak.
• Javítottak egy grafikai hibát is ahol a karakter és a fegyvermodell nem jól illeszkedett egymáshoz.
• Az objektívák megvédésekor felbukkanó üzenetben kijavították az elírásokat.
• Néha a puskagránát és rakéták által okozott killeknél nem látszottak annak ikonjai a jobb felső sarokban.
• Kikapcsolták a FF-et, amíg be nem kerül egy vote kick/ban rendszer a játékba.
• A szerveradminok mostantól Foy-ra is be tudják állítani a játékmódokat.[/script/daysofwar.dowgamemode_detonation_foy]

Ismert függőben lévő hibák
• Az új fegyverrendszer miatt a mesterlövész puskáknál néha a visszarugás azonnali (értsd lövés után nem ránt a célkereszten, nem mozdul a célkereszt)
• A klasszválasztó menüben villog a német support modellje középen.
• Néhány fegyvernél akaratlanul is alacsony a visszarúgás
• A gyors fegyverváltás gyorsabb tűzgyorsaságot is eredményez
• Spectator módban a mesterlövészeknél nem jelenik meg a célkereszt.

Leforditani meg en fogom vagy mi a tokom van mar? Laughing out loud

Örülj!

Hát ezt nevezem, és ki is tüntetlek a közösségért tett munkádért a "A közösségért egy bikacsökkel" érdemrendel! Gratulálok! Sticking out tongue

A sniper recoil bug elég vicces. Lövésekkor néha beadja illetve ahogy néztem az utolsó golyó kilövésekor fixen nem ránt a puska. Smiling

Este gyere, kiprobalom rajtad Laughing out loud

Ha minden jól megy, akkor rajtam tesztelheted az este... Habár a friendly fire-t kikapcsolták, szal a szokásos gonosz trükköd nem jön be! Sticking out tongue

Jajj már mert néha véletlenül eltalállak a születőn most miért is gond ez???? Smiling