Days of War: Márciusi DEV update

Terrorista - 2017-03-12 15:46

Úgy tűnik szokásukká vált, hogy minden hónap első felében egy részletesebb leírást kapunk arról, hogy tulajdonképp milyen irányba halad játék fejlődése és milyen megoldásokkal állnak elő a felmerült problémákra. Valamint mik a terveik a fejlesztőknek a játékkal kapcsolatban. 

Íme >>

Rengeteg visszajelzést kaptak arra vonatkozóan, hogy hogyan bővítsék a játékosbázist és a közösséget. A visszajelzések alapján többen úgy gondolják, hogy az ingyenes hétvégékkel vagy a korábbihoz hasonló promóciókkal több játékost lehetne bevonzani és megtartani a játékban.

A fejlesztők viszont ezt nem tartják jó ötletnek, mert jelenleg nincs olyan állapotban a játék, hogy tartósan fogyasztható legyen a nagyközönség számára. Szeretnének először egy jó alapokon nyugvó játékot készíteni, amire később jól megtervezve nyugodtan építkezhetnek. Amint úgy gondolják, hogy ezzel készen vannak, akkor fognak komolyabban a további tartalmak elkészítéséhez hozzálátni.

Itt felsorolják azt, hogy mik is azok a dolgok amiket szem előtt tartanak:

  • Új 32 fős publik és 12 fős kompetitív mapok néhány 64+ fős mappal kiegészítve.
  • A mozgás és fegyverhasználat további tesztelése elsődlegesen úgy, hogy továbbra is maradjon a tervezett játékstílus (gyors dinamikus lövölde, kevés ironsightal, fekvéssel és kempeléssel)
  • Nagy odafigyelést fordítanak a jobb láthatósággal kapcsolatban. Színesebbé és esztétikussabbá próbálják tenni a pályákat, ahol kevesebb lesz a sötét zug.
  • Maradnak a klasszikus shooter alapoknál, de hozzáadnak olyan plusz dolgokat is amitől azt remélik, hogy a játékosok hosszabb távon is játszanak majd a játékkal (kozmetikai cuccok, statok stb.).
  • Folytatják a teljesítménnyel kapcsolatos hibák megszüntetését, mindezt úgy, hogy tudják nem mindig lesz feltétlenül jobb a játékosoknak.

 

Az infó második és ránk nézve fontosabb része az az, hogy végre elkezdték a zárt tesztelését a Map Editor-nak.

 

Ezen a héten küldték ki az első meghívókat a Map Editor zárt teszteléséhez. Elsősorban olyan emberek kaptak meghívást akik kompetensek az Unreal Engine szerkesztőjét illetően és elfogadható minőségű munkát vagy megoldást tudtak felmutatni.

A meghívottak elsődleges célja az, hogy minél több infót és visszajelzést adjanak az editorral kapcsolatban, mielőtt az teljesen publikussá nem válik. Itt felhívják a figyelmet arra, hogy aki úgy érzi kimaradt a szórásból az szívesen csatlakozhat a tesztelőkhöz, ha bármi olyan UE editorával kapcsolatos munkája van ami megfelel az elvárásoknak.

A következő frissítés (1045) előreláthatólag a következőket fogja tartalmazni: recoil (visszarúgás) javítás (remélehetőleg a sniperé is javítva lesz), felújított harmadik személybeli hangok, halál animációja is változáson fog átesni és persze a szokásos hibák javítása.

Hozzászólások

Még a végén kettőnél több használható map lesz a lanparti idejére... Smiling

Már akartam mondani, köszi ezeket a híreket Terror!

Van bő 2 hónapjuk. Ha áprilisban nem villantanak valamit, akkor dodozunk, mert az tuti, hogy nem lesz elég 2 map a lanra.

A fórumon többen nekiálltak már a mapok gyártásához, de úgy nehéz ha nincs erre a játékra készített editor és nincsenek normális assetek sem. Ha nem ülnek rajta sokáig, akkor elkészülhet még egy pár ami már elég lehet ahhoz, hogy ne unjuk meg olyan hamar.

Meglátjuk.

alapbol mar szerencsere van 4 map + thundert is sikerult beizzitani ami rumble neven fut, csak ki kell csomagolni a zip-et es mar megy is Smiling

Thunder nem bugos?

https://trello.com/b/Eee...

Itten kérem van 4 map is készülőben, az egyik argentan remake, a másik railroad. Mire lan lesz, sztem lesz minimum 6-8 játszható map.

Ez a Foy nem túl jó map. A házak belül meg építészeti csodák, el lehet bennük tévedni.

A hangokat remélem hamar rendberakják mert a házak között állva teljes káosz az egész. Hallom a lépéseket a házakon belülről.

Gyvi.. kérlek a szefósnak is mond el, mék pálya mék? Mer így hogy rélród meg árgenta hát semmit nem mond... hol a tank meg a templom??? Smiling

Az egyik custom map már béta státuszban is van. Asszem gond van még a spawn kezeléssel DoW-ban, ezért nem adták még ki. Alakul Smiling