Days of War - Februári DEV update

Terrorista - 2017-02-08 00:40

Ismét kaptunk némi infót a fejlesztőktől a várható frissítéssel és új tartalmakkal kapcsolatban.

Pályák

Vettek föl pár embert akikkel gyorsítják a tervezett mapok elkészítését a közeljövőben.

A következő hivatalos map a Siege of Bastogne azaz dow_foy lesz. Elsősorban robbantós (Detonation) módra tervezik, de később elképzelhető a Seach & Destroy is.

Rajtuk kívül a közösségből is kaptak segítséget. A DoD hivatalos map készítő brigádja (a fejlesztők) is beszálltak a tervezésbe. Így kellő figyelmet fordíthatnak a pályákon a láthatóságra és a jól balanszolt "útvonalakra". Nem szeretnének könnyen kempelhető spotokat ahol megreked a játék és esélytelenné válik az FC.

Tisztában vannak vele, hogy sokan szeretnék már használni a beépített pályaszerkesztőt. Jelenleg gőzerővel kalapálják, de pontos dátumot még nem tudnak mondani, hogy mikor lehet közzé tenni.

Játékosok mozgása és fegyverkezelés

Tovább csiszolják a mozgás animációját és sebességét pl. irányváltásnál és még folyékonyabb mozgásra törekszenek.

A fegyverek használatában, kezelésében is szeretnék ha meglenne ez a folyamatosság. Lehetőségünk lesz pl. újratöltést megszakítani stb.

Statok

Ahogy korábban már említették a körök vagy pályák végére készíteni fognak egy screen-t, ahol néhány alapvető statisztikai dolgot fogunk látni meg hát ugye a MVP-t (Most Valuable Player - ki a király?).

Ez lesz az első lépés afelé, hogy egy összetettebb statisztikai/fejlődési rendszer készüljön a játék alá ahogyan azt ígérték.

AntiCheat

Készül egy EasyAntiCheat névre keresztelt plusz réteg is, ami segít a szervereken kívül tartani csalókat. Nekik is céljuk, hogy a játékélményen ne rontsanak tovább. Smiling

A fentiek mellett még sok más dolgon is melóznak, de ezek voltak a legfontosabb amiről úgy gondolták megéri néhány sort írni.

Hozzászólások

Ma kaptunk is egy 150+ MB-os patchet.

Gameplay
• EasyAntiCheat bekerült a játékba, külön telepítendő alkalmazás.
• Bekapcsolható a forgó minimap
• Korrigálták a respawnt is, nem kelti teleportálás érzését
• Az MG most már átlövi a hullákat is.
• Javították a pontosságát a Springfieldnek unscope és leszedték a cső végéről a "célzó gyűrűt".

Maps
• Omaha változtások: a csónakok gyorsabbak, több fedezék a parton, korrigáltak a szűk útvonalakon
• Blokkolták azokat a helyeket ahol "kimehettél" a mapról
• Javítottak pár egymásba lógó grafikai textúra bugot.

HUD/UI
• Csapattagok ikonja ki/bekapcsolható lett.
• Javítottak a nem megjelenő victory screent is ha épp vártad a respawnt.

Na fain. Szépen esik a játékosok száma, baromira kellene már valami pálya, mert itt már mindenhol tudok kempelni. Laughing out loud

Jó lenne gondolnának a nyuggerekre is, mert távolra még szemüveggel sem látok Smiling

És köszönjük a friss híreket!

#Laca: Kb. 12 ezren vették meg EA-ben. Ebből este felé pár százan játszanak általában.

Mivel kb. 2 jónak mondható map van így az emberek nyilván ráunnak egy idő után.

#Methos: Javul azért a helyzet. Carentanon vannak még mindig helyek ahol nehezebb kiszúrni az ellent. Éjszaka/sötétedéskor  meg pláne. A másik kettő már elég jó.

Élsimítással nekem jobb a kép (már mediumon is) eltűnnek a vibráló élek/textúrák amik elég zavaróak.

Köszönöm az infókat Smiling